Wednesday 25 May 2011

Program Lawatan MPP UniSZA ke Pejabat MPP UMT



Pada 25 Mei 2011, satu kunjungan muhibah daripada Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) Universiti Sultan Zainal Abidin (UniSZA) ke pejabat Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) Universiti Malaysia Terengganu. Pertemuan telah dibuat di Dewan Pelajar, aras 2 Bangunan HEPA UMT.


Tujuan: Untuk merapatkan hubungan kerjasama diantara MPP UMT dan MPP UniSZA disamping dapat berkongsi idea dan pengalaman dalam merancang dan melaksanakan program di universiti dan kebangsaan. 



Perbincangan lebih tertumpu kepada hal kebajikan mahasiswa, sukan, kolej kediaman, kerohanian dan hal-hal berkaitan dengan publisiti. 


Delegasi MPP UniSZA juga telah dibawah untuk berkunjung di sekitar Pejabat MPP UMT, Kedai jualan di aras 1 Bangunan HEPA dan Perpustakaan Sultanah Nurzahirah (PSNZ)



Pada akhir program, Presiden MPP UMT dan YDP MPP UniSZA telah bertukar cenderahati kenang-kenangan. Selepas itu, Delegasi MPP UniSZA dan MPP UMT menjamu selera di bilik gerakan Bangunan HEPA.

Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) UMT mengucapkan Jutaan Terima kasih kepada Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) UniSZA diatas kunjungan bermakna ini.

Sekian terima kasih;

Salam Sayang, Cinta dan Kasih kami kepada anda semua, Mahasiswa/i UMT

"Pencetus Perubahan Kearah Kegemilangan"
EXCO PENERBITAN, PENERANGAN DAN PUBLISITI
MPP UMT 2011/2012

No comments: